Produk Terlaris Julai..

June 7, 2011

.::Selamat Bertunang buat Shasha dan Hasri::.

Semalam, 6.6.11 selasai sudah majlis pertunangan sepupu aku ni..shasha dengan pasangannya hasri..kedua2 orang ni muda lagi..shasha ni baru je 19 tahun dan hasri ni lak baru je 22 tahun..tapi takpelah sebab kedua-dua dah keje goment..cerah masa depan kan..bolehla kahwin muda2 ni..papepun kakmi doakan semoga sha dengan sri bahagia ke akhir hayat..amiin..



Bersama tunangnya..hasri..kedua-duanya orang kuala berang ni jer..xyah gaduh balik raya nanti..hehe..sweet jekan 2 orang nie..bagai pinang dibelah dua..hehe..


Kenangan di majlis pertunangan mereka...macam majlis akad nikahkan..hehe..

p/s--> Ya Allah ya tuhanku, berkatilah dan percepatkanlah jodoh mereka..amiin..

0 Orang Pengomen Tegar..:

Post a Comment

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar