Produk Terlaris Julai..

May 30, 2011

.::Syurga Cinta vs Syurga Makanan::.

Semalam aku balik duk rumah kat gong badak nie..aku sebenarnya takut nak balik rumah sini sebab terlalu banyak makanan..biasanya kalau aku duk rumah kuala berang, aku dengan adik aku diet..kitaorang rela tak masak sebab nak diet semata-mata..hehe..

Bangun je tido pagi tadi terus breakfast..Menunya, nasi minyak + Kayu keramat atau orang ganu panggil roti kamat...nasi minyak ni senang je nak dapat kat terengganu..kalau kat kl kena tunggu kenduri kahwin baru leh merasa..hihi..Nasi Minyak..
Kayu Keramat..cicah dengan air teh o best giler..

Lepas tu lunch pulak dengan nasi ayam..yummy2....

Nasi Ayam...

Untuk satapan petang pulak kuih butir nangka, bubur kacang, bubur pulut itam n bubur chacha.
Kuih Butir nangka..kalau bulan puasa wajib aku beli..
Bubur kacang hijau..

Bubur pulit hitam..
bubur chacha..

Ok, untuk makan malam ni pulak menunya adalah nasi dagang..

Nasi Dagang...

Baru aku perasan, semuanya makanan tradisional..dan tuk pengetahuan korang jugak semua makanan di atas mak aku beli kat pasar je dan gambar2 tu adalah ehsan dr pakcik google..haha..naik berapa kg la aku arini..huhu..

p/s--> Jom menjamu selera..yummy2.......

0 Orang Pengomen Tegar..:

Post a Comment

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar