Produk Terlaris..

May 31, 2011

.::Kahwin sudah, akan berbulan madu ke China bersam 4 orang isteri.. wow hebat betul Salih Yaakob nie::.

Pakcik Salih akan berbulan madu ke china bersama keempat-empat isterinya....hebatkan..apa kate kalau bawak kesemua 11 anak-anak pergi sana..mesti lagi gempak..hehe..

Bersama2 isterinya Norlizah, Norraha dan Norfara Wahida bersama l lagi isteri barunya..
Isteri ke 4 - Emi

Ya, itu impian Salih Yaacob sebaik sahaja selesai majlis akad nikah yang berlangsung di Masjid Jamek Kampung Melayu Kulaijaya tepat jam 3.50, petang semalam.
Salih Yaacob & isteri keempatnya, Samihah Sheikh Ali atau lebih dikenali sebagai Emi diraikan dalam satu majlis resepsi berskala serdahana bersama keluarga sebelah isteri & rakan terapat, dengan anggaran lebih kurang 180 tetamu dijemput hadir.
Ekoran majlis diadakan secara tergesa-gesa, ramai tetamu seperti pihak media tidak dimaklumkan mengenai majlis perkahwinan ini, dan Salih Yaacob cuba menjelaskan situasi sebenar kepada pihak media.
“Diaorang tak macam kita dik. Diaorang bukan jenis macam kita. Diaorang rasa malu, masih tekanan daripada orang yang protes. Menang tergesa, bila dah keluar paper, banyak tentangan. Buat yang terbaik, yang mudah.”
Menurut Salih Yaacob, mereka berdua akan berbulan madu ke negara China, dan dia turut bercadang membawa ketiga-tiga isterinya bercuti bersama.
Ditanyakan alasan ketiadaan tiga lagi isterinya dalam majlis malam tadi, ini jawapan Salih :
“Tengah susut sekarang nak pergi China, semua sekali nak pergi. Sorang tak pergi, semua pakat tak pergi. Nak menjaga sebelah pihak sini, nak jaga hati. Pandangan tetamu lain, you all nak soal-soal dia lagi.”

p/s--> Kredit pada Ohbulan..

1 Orang Pengomen Tegar..:

  1. teror ar SY ni kan amy.,..rasenya yg lelaki mesti jdkan SY ni idola yer..

    mmg lah ada yg protes..mcm2..pikir2lah sndiri...moga kekal hingga akhir hayat..

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar