Produk Terlaris..

April 23, 2011

.::Maharaja Lawak Minggu-4 Part-9 JOZAN BEST TP JAMBU TERBAIK TUK MINGGU INI::.

Maharaja Lawak..Citer yang aku duk tunggu-tunggu tiap kali malam Jumaat..hehe..Maharaja lawak best sebab boleh menghilangkan stress dan segala keserabutan di dalam kepala hotak kita..hehe..Perserta yang aku duk tunggu2 Jozan, Nabil, Sepah dan Jambu..yang lain tak tengok pun tak kisah mana..hehe

Jozan...tak mengecewakan aku..Best..



Jambu..simple tapi best..



Aku memang peminat setia Jozan tapi tak dinafikan Jambu Terbaik untuk minggu ke 4 ni..Jambu memang best..

p/s--> Lepas ni pakai mustajab banyak2 yer Nora Danish..hehe..Jozan, buat lagi terbaik ek..hehe

6 Orang Pengomen Tegar..:

  1. yeah...same lah
    minat jozan n jambu gak...dieorang bagus...nabil n sepah pun not bad



    sengit kan, x taw sape yg menang

    ReplyDelete
  2. memang diorg tahap maharaja kan... :)

    ReplyDelete
  3. jambu mmg kelakar tp akak tgk cm gelilah..nak nye time drg cm nk bercium tue..ish...

    ReplyDelete
  4. xsabar nak tgok maharaja lawak minggu ni plak kan..
    .
    niza smpi siap order warna sbb nk tgok menda alah ni semata2..heheh

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar