Produk Terlaris Julai..

April 23, 2011

.::KU MERINDU & KU MENUNGGU::.


Ku Merindu by Ella n Shah

Ku merindu
Merindu cinta yang tulus dari hatimu
Selalu ku impikan hidup bersamamu
Ku kan selalu menanti balasan cintamu

Ku berjanji
Berjanji mencintaimu sepenuh jiwaku
Ku tak akan mendustakan cinta kekasihku
Agar kau dapat menerima cintaku

Ku selalu, merindu cintamu
Yang selalu ada di jiwaku

Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Usah kau ragui cintaku
Ku tetap merindu

Aku tahu kau pun cinta
Tapi malu tuk berkata
Ku tunggu jawapan cintamu
Ku tetap merindu

Di saat ini hatiku rindu belaian cinta darimu
Ku harap kau merestui cinta dariku
Yang selalu setia menunggu dirimu…
Na na Na… Na na Na..

Ku Menunggu by Rossa

Ku menunggu, ku menunggu kau putus dengan kekasihmu
Tak akan ku ganggu kau dengan kekasihmu
Ku kan selalu di sini untuk menunggumu

Cinta itu ku berharap kau kelak kan cintai aku
Saat kau telah tak bersama kekasihmu
Ku lakukan semua agar kau cintaiku

Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Ada cemburu juga rindu
Ku tetap menunggu

Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Dan kau sudah ada yang punya
Ku tetap menunggu

Datang padaku, ku tahu kelak kau kan datang kepadaku
Saat kau sadar betapa ku cintaimu
Ku akan selalu setia tuk menunggumu

Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Ada cemburu dan juga rindu
Dan aku tetap menunggu

Haruskah ku bilang cinta
Hati senang namun bimbang
Dan kau sudah ada yang punya
Ku tetap menunggu

(aku tetap menunggu) ku tetap menunggu
(aku tetap menunggu) ku tetap menunggu
Ku tetap menunggu..

Korang pernah dengar tak kedua-dua lagu ni?? sama tapi tak serupakan..satu dari Malaysia dan satu lagi dari Indonesia..siape ciplak siape ek? ok2, ngak usah ribut-ribut dan juga ngak usah pusing-pusing..lagian ngak usah dipikirin yer..kita layankan aja..kedua2 lagu ni memang best bangat....


p/s--> Ku Merinduimu dan aku menunggumu MFH..

2 Orang Pengomen Tegar..:

  1. indonesia yang ciplak mesia punyer..
    sbb ella punyee lagu ni dah kua lama..
    yang rossa nie, baru lagi.

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar