Produk Terlaris Julai..

April 9, 2011

.::Hati-hati dengan Telur Tiruan::.

SILA AMBIL PERHATIAN !! Hati-hati ketika membeli telur. Telur ayam tiruan ...sudah ada dipasaran Malaysia. Kandungan pembuatan telur palsu boleh menyebabkan kanser dan keracunan makanan.

Isu sekarang ni ramai orang duk bising pasal telur tiruan..sampaikan makcik-makcik yang mai beli telur kedai aku pun tanya telur tiruan ke telur asli..huhu..so, kepada sesiapa yang suka makan telur tu harap2 lepas ni berhati-hati yer kalau nak beli telur..telur pun dah de tiruan..ingatkan vcd je dicetak rompak last-last telur pun dicetak rompak..huhu..

Bijak betul kan kepala otak diorang..cammanalah boleh terpikir nak buat telur tiruan nie..kalau barangan keperluan lain la dan masuk akal la jugak tp ni telur tiruan..biasanya binatang je yg boleh menghasilkan telur nikan tp sekarang nie dah lain dah..huhu..

Korang tengok la perbezaan antara telur asli dan tiruan..macam sama je kan..huhu..

Kalau nak info lebih lanjut boleh pergi ke web ni..nini3posen.com


p/s--> lepas ni pakat makan telur ayam kampung jela ek..lagi berkhasiat..hihi

2 Orang Pengomen Tegar..:

  1. telur pun nak cetak rompak ker?/. koh koh koh..

    suka makan telor ayam kampung jerp.. :D

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar