Produk Terlaris Julai..

March 8, 2011

.::Sah! Aznil Hj.Nawawi Pengacara Akademi Fantasia ke 9::.

Td aku singgah2 kat gosip artis..aku tgk pages fevet aku..oh bulan n oh artis..tiba2 aku ternampak berita nie..waw bestnyer..pengacara yg paling aku minati akan jd pengacara AF9 nanti..wah xsabarnye nak tengok telatah pak nil lagi...beliau mmg hebat n memang best..

Dulu aku memang suka AF ni tp bila pak nil dah berhenti dari AF aku pun berhenti sama layan AF yang seterus-seterusnya..so sekarang ni aku tak sabar2 tunggu AF9.....

Kredit tuk OhBulan..

Aznil amat sinonim dengan Akademi Fantasia. Walaupun beberapa selebriti lain seperti AC Mizal, Sarimah Ibrahim & Jimmy Shanley pernah memegang posisi yang sama, namun impak yang ditinggalkan oleh Aznil tetap melekat dalam hati peminat AF.

Umum sudah tahu, Akademi Fantasia 9 (AF9) merupakan siri rancangan realiti yang terakhir, penutup tirai setelah 8 musim berkeudara di tv. Musim terakhir dikatakan lebih bermakna kerana segala memori bekas pelajar-pelajar akan dipaparkan semula. Bukan itu sahaja, individu serta pengkritik luar terutamanya blogger-blogger turut dirancang untuk muncul dalam AF9 kerana mereka juga penyumbang utama kepada kejayaan AF ini. Kalau tak silap, di saat kemunculan awal AF, SultanMuzaffar yang kini merupakan editor Gua adalah pengkritik blogger yang kerap memberikan ulasan-ulasan bernas mengenai perkembangan pelajar AF.

Sebagai penutup tirai, Aznil sekali lagi diberikan kepercayaan oleh pihak Astro untuk mengendalikan Akademi Fantasia 9. Adakah kedatangan Aznil akan mengembalikan aura AF9 sehingga berjaya menarik jutaan penonton? Kita nantikan sahaja.

p/s--> Aku layan je Af ni tp tak pernah sekali pun aku afundi..hahaha....apa yang penting layan..

6 Orang Pengomen Tegar..:

  1. rezki pak nil lah nie...klu mcm tu si dhani x jadilah jadi pengetua kan amy..

    ReplyDelete
  2. smlm kat radio ERA drg bg hint2 hos AF...dh dpt agak sapa org nye...pak nil mmg best kalau mengacara sbb dia jenis selamber je..

    ReplyDelete
  3. oo..ye ke amy?? ala kt uma xde astro la..melepas la org nk tgk pak nil beraksi..hukhuk

    ReplyDelete
  4. oo..ye ke amy?? ala kt uma xde astro la..melepas la org nk tgk pak nil beraksi..hukhuk

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar