Produk Terlaris Julai..

March 5, 2011

.::RYOYA LUCKY DRAW::.

Assalamualaikun dan salam sejahtera semuanyer....
Harini aku dah di tag oleh Kawan blog aku nie..orangnya adalah Cik Mawar Berduri..
Adoyai, aku dah lah tak berapa suka join contest montest ni..
Memandangkan aku taknak menghampakan kawan aku ni, aku pun layan la jugak...
Mana tau tetiba de rezekikan...hehehe...
Contest ni diberi nama RYOYA LUCKY DRAW..

First round,
No.1 & 2, buat boleh, tak buat pun ok..

1. Post entry of this 'Ryoya Lucky Draw' - Done !!

2. Tagged - Minimum = 3 persons..Maximum =Unlimited
yeaahh..kita tengok sapa yang kena...huhu

1. Mira
2. Nina
3. Pieya
4. Kamu yg baca entry ni..jgn malu jgn segan yer..

Yang no.3 ni wajib..
3. Give your blog URL & email address kat komen ni or email at

dream_ryoya@yahoo.com

Due date : on 8 March 2011...
Limit to 100 contestants/guests only..Campur yang komen + bagi email sekali ye..

There are prizes/free gifts will be given....
Ada topi,shawl,souvenir from Aussie,exclusive pen,cermin Vietnam & lain-lain lagi... Siapa yang beri details seperti dikatakan pada no.3 layak ke next round....(limit:100orang sahaja)

Last round,
" I will tell you all after the due date ya..What to do....Stay tune !!!
Then, baru tau result Lucky Draw.. "

Bonus part,
"After the last round settle, whoever take part in this GA, I will 'Follow' your blog..."

p/s--> semoga berjaya semua..

3 Orang Pengomen Tegar..:

  1. dulu masa ade dinner hari pekerja mesti wat mende ni..saya klu dpt no.utk lucky2 ni mmg xdraw lah..ngehx3...

    ReplyDelete
  2. huhuh..aduh kena tag..klu rjin terjwb ar tag ni..huk huk..almaklum ar skrg ni nk update blog pun mls...huhu..i try my best..thnks amy

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar