Produk Terlaris Julai..

March 17, 2011

.::Musim Tengkujuh::.

Sejak kebelakangan ni hujan turun tak henti2..nak kate berkaitan dengan tsunami di Jepun tak jugak sebab sebelum ni pun dah memang hujan..kalau kat kampung aku kuala berang ni memang hari-hari hujan..kat bandar kuala terengganu takdek lak camtu..aku nak pergi mana2 pun sekarang ni susah kalau dengan motor..nak tak nak terpaksa naik kereata..huhu..hujan sekarang ni dah macam hujan musim tengkujuh yang selalu berlaku bulan 12 je...nak banjir pulak agaknya..huhu..

Sekarang ni memang musim orang kahwin..al-maklumlah sekarang ni musim cuti sekolah..kesian lak aku tengok dekat kenduri-kenduri kahwin..terpaksa meredah hujan..macam aku aritu lah terpaksa makan nasi pun kaki berendam dengan air hujan..sejuk giler..aku bukan apa, musim-musim hujan ni pacat dengan lintah banyak..takut tu..aku berani lagi nak buang kalau pacat tp kalau lintah memang aku takut giler la..huhu..

p/s-->Harap2 hujan ni takde pencemaran nuklear seperti mana mesej yang kita dapat tu...

3 Orang Pengomen Tegar..:

  1. pacat?? wah! best tu... bagi dia isap darah, pastu tabur garam... suka3... =)

    ReplyDelete
  2. ok le tu ade ujan kat kl ni kejap ujan kejap tak...adula...

    ReplyDelete
  3. a'ah hujan..bila tido nk bangun punyelah liat..

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar