Produk Terlaris Julai..

March 14, 2011

.:Macam2 Citer..Ce citer Ce citer =)::.

Seminggu tak dapat update blog...

Laptop aku buat hal..window tak boleh detect broadband..adoyai sakitnya hati...tak dapat nak online blog, facebook, email dan macam2 lagi..nasibla ada laptop adik aku nie..laptop aku punya dah bagi kat bf aku..baru je sebulan beli laptop tu tapi dah wat hal..padahal aku tak pandai jaga laptop..huhu..laptop adik aku ni lak dia tinggal sebab dia kena pergi praktikal kat Bentong, Pahang..so sekarang ni jadi milik aku la..hehe..


***************************************

Kenduri kahwin..

Ramainya orang kahwin musim cuti sekolah nie..siti situ sana sini aku tengok de bunga mangga..aku pun tak ketinggalan tuk pergi kenduri kahwin nie..hari sabtu baru ni aku pergi 2 tempat..kedua-dua tu rumah kawan bf dan spupu bf aku dekat besut..hari ahad lak ikut mak aku kenduri kat kemaman then kuantan..bestkan..hehe..aku ikut je..boleh pergi jalan-jalan makan angin..hehe..papepun aku ingin ucapkan selamat pengatin baru kepada smua dan juga kepada kawan2 aku yang melangsungkan pertunangannya aku ucapkan selamat bertunang..


****************************************

Dapat Buffered Earning lagi....

Yes2 Alhamdulillah..aku dapat BE lagi..walaupun nuffnang tak se gah dulu tp minggu ni aku dapat Earnings RM4.00..ok la tu kan sebab sebelum ni dapat RM0.50 je seminggu..bila di selidik tengok2 ada BE..wow BE lagi...sekarang ni dapat BE dari MAS MH Buddy LB..Thanks nuffnang..nati bagila BE lagi yer..hehe..papepun syukur Alhamdulillah....

p/s--> Encik Nuffnang, bagilah BE lagi..hehe..aku sayang sama kamu....

2 Orang Pengomen Tegar..:

  1. Busy ek.. Sekarang ni musim kawen cuti sekolah katakan.. Saya pun baru balik dari Ipoh hehehe..

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar