Produk Terlaris Julai..

March 21, 2011

.::Buffered Earning dari Maxis Nokia E7 LB::.

Alhamdulillah Alhamdulillah Alhamdulillah....
Aku dapat BE lagi....
Sebelum ni dari MAS MH Buddy LB dah masih lagi ada kat blog aku..

Klik Sini dan like fanpage nie..xde paksaan ek..huhu

Kali nie dari Maxis Nokia E7 LB...

Dah lama aku tengok maxis ni berlegar2 dekat blog aku..xtau lak yg ni BE..hehe..
Kalau korang de masa singgah lah kat website maxis nie..Klik sini..

Korang boleh tengok info2 yg berguna..antaranya model handphone..
Nokia E7 - RM1995.00
Nokia N8 - RM1565.00
Nokia E5 - RM705.00

Bestnyer kalau ada org belikan..lalala...hihi..

p/s--> Thanks nuffnang bg BE lagi kat saya..sekarang ni ada 2 BE dekat blog aku..Mas n Maxis..sayang kamu lebih la nuffnang....bagilah banyak lagi..hihi




1 Orang Pengomen Tegar..:

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar