Produk Terlaris Julai..

March 22, 2011

.::Adik-Adikku Musim ke 2 (Final)::.

Jam menunjukkan 10.00 malam..aku terpacak depan tv tuk menyaksikan citer Trilogi Cinta..Last2 aku tengok citer tu takde sb ada siaran langsung pertandingan Adik-Adikku Musim ke 2..alang2 dah terpacak depan tv tu aku pun tengok jela...

Aku begitu kagum dgn peserta2 ni sebab betul2 hebat dalam berpidato..mengaji..berzanji..menyanyi..memang hebat giler la kate orang..baru je sekolah rendah tapi ilmu agama memang penuh di dada...memang menjadi kebanggaan ibu bapa..respect rancangan sebegini berbanding dengan idola kecil...

Tahniah ni ucapakan kepada Adik Munir selaku Juara..Adik Siha selaku Naib Juara dan Adik Zaid selaku tempat ke-3..korang semua memang mukmin dan mukminah sejatilah...syabas pada ibubapa mereka...

Ikut komen aku..aku lagi suka adik siha..lantang dan memang power..tp dah memang rezeki dik munir tuk menang malam ni..semoga adik-adik seperti ini akan jadi pemimpin kita satu hari nanti..amiin..

p/s--> cantik giler Siti Nurhaliza pakai tudung litup malam nie...

2 Orang Pengomen Tegar..:

  1. baguslah di didik dr kecik untuk jadi muslim dan muslimah sejati..harap2 dh besar akan kekal cm tue..

    ReplyDelete
  2. stuju 100%, lebih prefer kalo siha menang,rancangan ni jauh lg baik dr idola kecil n siti sgt cantik pakai tudung smlm =)

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar