Produk Terlaris Julai..

February 8, 2011

.::Minat sangat ke kat Fasha Sandha??::.

Tanggal 22 Januari 2011 jam 9.20 pagi, aku dapat sorg lagi anak buah..jantinanya lelaki n berat 3.25kg..dilahirkan di Hospital Sultanah Nur Zahirah..Syukur Alhamdulillah sb ibu dan anaknya selamat....

Korang tau tak nama apa abah dia bagi...Muhammad Adry Fasha..ktorang kutuk giler kat abah dia sb bagi fashaku cakap mana ada org laki nama fasha tp dia cakap ada pasha ungu tu..huhu..si ibunya lagi la siap pergi tukar kat borang tu tukar Muhammad Adry Farish..last2 balik daftar tu tgk2 surat beranak Muhammad Adry Fasha..Adoyai..minat sangat ke kat fasha sandha katenya si mak aku..haha..rupa2nya si Abah nya nak nama anak lelaki dia ni sama dgn kakak die..Nur Adryana Faliesha & Muhammad Adry Fasha..

Suka hati korangla nak bg nama apa sb anak korang..yg penting aku dapat sorg lagi anak buah..hehe..bertambahnya kaum Nabi Adam..Alhamdulillah...

Muhammad Adry Fasha (1 hari, lepas kuar dr bilik bersalin)

Nur Adryana Faliesha (2 tahun 6 bulan)

p/s--> sayang anak2 cikmie nie...

4 Orang Pengomen Tegar..:

  1. Heee...comel gak tu namanya.

    Papepun, pakcik bukan peminat Fasha Sandha tu...

    ReplyDelete
  2. hairil rizal--> samala pakcik..sy pun bukan peminat fasha..hehe

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar