Produk Terlaris Julai..

February 3, 2011

.::Alhamdulillah....Dapat Hadiah lagi dri Ayah Tercinta::.

Hai semua pe kabar? harap baik2 aja kan..hehe.sebenarnya aku nak share dgn korang hadiah yg ayah aku bg kat aku ni..hehe sukenyer..bukan pe, di sebabkan hadiah ni jugak aku boleh aktif blog mcm dulu...sebelum nie aku terpaksa ke cc sb laptop lama aku rosak..huhu..so skrg xyah pergi cc lagi..boleh blog walking n mesti banyak kisah2 yg aku tertinggal..tp xpe aku akan try baca slow2 entry korang ek..huhu...

Ni die hadiah yg aku dapat harini..02/02/2011.. Laptop ASUS A42J Series...walaupun bukan brand se gah Apple tp tetap terharu dan sgt2 hargai pemberian drpd Ayah tercinta nie...Thanks jugak pada bf aku yg susah payah g low yat beli laptop ni then hantar balik terengganu..sebenarnya,ayah aku juz bank in duit je kat bf aku tuk belikan menda alaf nie utk anaknya nie..hehe.terima kasih ayah..terima kasih abang..thanks to both of u..lov both of u so much...

Nielah ayahanda ku tercinta..gambar terbaru kenangan aku dgn ayah aku masa ktorg pergi melancong ke Pulau Langkawi bulan lepas...hehe...bila balik terengganu ni rase cam bahagia sgt2 duk dekat family tercinta..ada hikmah dgn apa yg terjadi kat kl tu..huhu..

Tetiba teringat lak lama aku emachines D620..Laptop tu pemberian ibunda tercinta tp dah rosak..uwaaarghh sedihnyer..sedih tu sedih tp tulakan cuma ingat satu je xde menda yg kekal atah dunia nie..

p/s--> kau yg ku sayang..

10 Orang Pengomen Tegar..:

  1. wahh, nnt kak amy boleh update status fb, twitter, and blogging guna laptop bruu:)

    ReplyDelete
  2. emm jaga bagusx2 taw laptops tue iye amy..!

    well u know me..now i'm reseacrhing woker eceh..ngee ngee

    eh skrg dimana? keje bgusx2 iyer Daa..

    ReplyDelete
  3. fifi--> tu la fifi..tp fb akak kena hack pulak..adoyai..huhu

    ReplyDelete
  4. wah..bestnya dapat lappy baru..

    psst:..amboi..dah on nampak bapa mertua ngan menantu..kikiki..

    ReplyDelete
  5. lps ni mkin aktif r berblogging..chaiyok2..

    ReplyDelete
  6. ouhhh.... ptot la jarang ade entry baru...

    jage lappy leklok yee... hihi :)

    ReplyDelete
  7. wow.. dapat laptop lagi!
    appreciate it :)

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar