Produk Terlaris..

February 20, 2011

.::Bukit Gambang Water Park, Pahang::.

Salam semua..baru2 ni aku n adik2 aku pergi kat Bukit Gambanag Water Park nie..first time kitaorang pergi..alang2 nak hantar adik aku balik kat kolej dia kat kuantan nie singgah sini dulu..aku pergi 5 orang..ktorang men redah je sebenarnya sb tak tau kat mana..kalau pahang ni mmg aku n adik2 aku tau la jugak sb ktorang selalu ikut mak n ayah aku hantar barang borang kat sana dah lebih 10 tahun..ktrang juz tau sampai kat kem askar jaya gading je lepas tu carik sendirik..nasib baik sampai..hehe..

Masuk je kat gambang ni sorg dewasa kena bayar RM21.90..budak kecik free je..pah masuk dekat dalam tu semua kena sewa..adoyai..cekik darah betul kalau tempat macam nie..pelampung saja rm10 satu..loker rm6..pondok rm32..jaket keselamatan rm10..tp setiap barang kena bayar lebih nati bila kita hantar dia akan bg balik..yang lagi menyusahkan setiap nak beli barang kena guna topup so terpaksa r beli topup kalau nak beli barang atau makanan..huhu...tp best la pergi sana...enjoy dgn adik2..kalau de masa korang pergi la bercuti kan sana..

Tibanya kami di sana snap snap dulu...hehe..
Adik2ku n anakku yg bergembira main air..
Penat bermain kitaorang mengisi perut di restoran kat Tanjung Lumpur. makanan dia 5 bintang..mmg best giler masakan dia..

p/s--> nati boleh pergi lagi..


7 Orang Pengomen Tegar..:

  1. blog walking...bape jam dari kuantan ke water park??

    ReplyDelete
  2. woh best ngat g gambang...tapi yang best tengok lauk pauk yang memang betul2 mengancam...nyum-nyum....

    ReplyDelete
  3. Hmm..hmm..seronok ni kalo pegi sini kan?

    Tg Lumpur..makanan mmg best. Mabeles! :)

    ReplyDelete
  4. hmm...perut mesti nyanyi klu dah penat mandi-manda amy..

    mmg xmnh ler tgk menu2 tue ngehx3 :p

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar