Produk Terlaris..

October 3, 2010

.::JOM MENGEDIT GAMBAR BERSAMA2 DGN SOFTWARE PHOTOSCAPE::.

HAktiviti hari minggu aku tuk minggu nie..Mengedit gambar dgn menggunakan Photoshape..haha..Sebenarnyer dah lama aku install software nie..tp xguna2 pun..dek kerana keboringan ketahapan kecipanan pada 2 hari cuti nie, aku pun menggodeklah Photoscape nie..Inilah hasil keras tanganku..hehe..saksikanlah.....







p/s--> Best jugak men edit mengedit nie..hehe..

6 Orang Pengomen Tegar..:

  1. pndainya amy mengedit..mcm2 boleh jd yer..akka xtau pun photoscape boleh jd mcm nie...

    ReplyDelete
  2. mase mule2 install dlu, mmg byk gile edit gune tu. hihi

    ReplyDelete
  3. saya tau edit yang basic2 je... yang macam blur2 tu, langsung tak tau, malas nak explore, but bila dah explore, masa tu je tau, next2 time saya lupa dah..hehe

    ReplyDelete
  4. photoscape tak best :D guna photoshop atau GIMP :D baru best :D hehe

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar