Produk Terlaris..

October 6, 2010

Domain FREE untuk dimenangi!


Wahhh!!! Dahlia dan iHosterz bergabung tenaga menyediakan Giveaway Special: Domain Percuma untuk blogger. Memang menarik! Semestinya saya turut serta, siapa takmau barang FREE beb!

Nama Domain pilihan saya ialah : amyliana8886.com

Saya pilih amyliana8886.com kerana itu adalah nama penuh saya dan juga tarikh lahir saya..

Dahlia dan iHosterz patut menaja domain tersebut untuk saya kerana dah lama saya impikan ada domain sendiri..alang2 ada contest ni join jela..manelah tau kut2 ada rezekikan...hehe..

p/s--> Tuah ayam nampak di kaki..tuah manusia sape yg taukan..=)

4 Orang Pengomen Tegar..:

  1. Amy, yang tulisan biru "Nama domain pilihan anda" tu, tukar dengan amyliana8886.com tu..
    yg lain ok dah

    No : P15

    ReplyDelete
  2. sis dahlia..dah edit sis.tenkiu sis...hehe..

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar