Produk Terlaris Julai..

September 19, 2010

.::BERAYA BERSAMA SI DIA DAN FAMILYNYER::.

Selamat hari raya Aidilfitri tuk semua n maaf zahir batin yer..

Aku nak wat entry pasal raya ni...dah basi ke lum ek? xkirala basi ke tak aku tetap nak buat jugak..aku punya blog aku punya sukala kan..haha..

Hari raya pertama aku raya kat rumah then lepas jumaat pergi ziarah menziarahi semua sanak saudara aku...senang nak ziarah diorang sb rumah diorang semua kelompok..sebelah-sebelah je..semua duk di tanah atuk n nenek aku..baik belah ayah ataupun belah mak..jadi jimat perjalanan ktorang.satu hari dah habis ziarah dorang..hihi..tapi yg sedihnyer aku tak ambik gambar pun sb kamera aku rosak..huhu..sedihnyer..

Raya ke-2 dan ke-6 baru2 ini aku beraya kat rumah bf aku..dari tengah hari sampai ke malam aku duk kat sana..huhu..tp best bangat makan nasi dagang buatan ibu nyer...sampaikan 3x aku makan..1 sekali kat rumah dia..2 kali la kat rumah aku la..ibu dia bg bawak balik..aku apa lg makan la..haha..

Gambar2 ni sebenarnyer ada sorang budak ni namanyer Shuhada..suka ambik gambar....ktorang pun apa lg layan la...saksikan................Bersama Tersayang..Mohd Fahmi Hijazi..

Bersama Jurukamera..Si Ada budak cute + nakal.

Bersama adiknyer..Farida Atira..
Bersama adiknya Fakri @ Matyie budak nakal..

Fahmi Hijazi..Abah..Fazidie..Sama tapi tak serupa..hihi..Bersama Family Si Dia...(Abah,Ma,Abangdie,Fakri,Fahmi,Amy n Ira)..

p/s--> Happy together...=)

19 Orang Pengomen Tegar..:

  1. ehem ehem..
    piwwweeettt...

    keh keh keh..

    ReplyDelete
  2. beshhhh...dpt raye ngn family die...huhu org dtg KL jer la baru dpt jumpe..huhu mase die dtg uma ari tu pon..xsempat nk mesra2 pengguna..hehehe

    ReplyDelete
  3. nina--> xpela nina..nati pah kahwin leh la mesra2 pengguna..hihi

    ReplyDelete
  4. hehehe...btl2..next year leh mesra penggu lebey sket..hikhik :p

    ReplyDelete
  5. nina--> yela next year dh jd family dia..lglah blh bermesra-mesraan..hihii

    ReplyDelete
  6. fewittt..malu2 palk akk tgk pic tu...mak mertua masak haruslah sedap emy..he he he

    ReplyDelete
  7. kak hanim--> tula kan kak..sama dgn masakan mak sendri.

    ReplyDelete
  8. oh bahagia..
    patutlah wajah cik amy berseri-seri...=)

    ReplyDelete
  9. bestnyer amy..mira xdpt beraya kat umh si dia pun..huk huk..pe2 pun slmat berbhagia amy...ever n 4ever with him

    ReplyDelete
  10. amy g pun sb dia mai ambik rumah mira..kalau x xpegi jugak..lgppun ma dia yg sruh pegi..huhu..mira pun sama smga bahhagia berrrsama si dia..

    ReplyDelete
  11. haah bahagia,cube tgk tang pipi tue hihi..=)

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar