Produk Terlaris Julai..

June 8, 2010

~ Hutan Lipur Sekayu ~

Lokasi= Hutan Lipur Sekayu..
Bile = 7 hb 6 2010..

Semalam aku n family pergi berkelah kat air terjun sekayu, kuala berang..kul 10 pagi ktorg dh bertolak dr rumah..xblh pegi lambat2 nati takde port yg best..hehe..hutan lipur sekayu dgn rumah aku dekat je sbenarnyer..dah byak kali dh berkelah kat sini..asal borink makan kat umah ktorg mai jela kat sini..hehe..best duk kat2 pantai n air terjun niekan..hehe..dengan berbekalkan nasi minyak n air sirap yg dimasak oleh mak aku maka ktorg pun gerak lah..(cewah ayat xleh belah)

Sampai je kat sana ktorg pun menjamu selera..sb tak breakfast lg..huhu..lepas je makan dorg pun terus mandi..aku tak mandi lagi..duk ambik gambar je keje..lgpun sejuk sgt pg2 buta tu..hehe..dh puas ambik gmbar aku pun turun la nk mandi..alik2 aku sentuh je air tu siren kecemasan bunyi..apa lagi cepat2 la org ramai naik atas..kalau siren ni berbunyi tu tanda air pada tahap bahaya..yg lagi bahaya kalau kepala air turun tiba2..dashyat..mcm tsunami tu r tp xla seteruk tsunami..huhu..krana xnk ambik risiko kitaorg pun pindah pergi kat bahagian pertanian..mandi manda kat sana..best giler..nyaman...


Faliesha mek rambut kriting..hehe..anak buah aku b4 bertolak..hehe..

p/s--> gambar aku xde..jd jurukamera jek..hihi..

17 Orang Pengomen Tegar..:

  1. da lame tak mandi air terjun......
    best nya kalau dapat mandi air terjun...sejukkkk je ... :)

    ReplyDelete
  2. Besh ar Ganu kiter..

    Pernah juga sekali lantas kemari..agak tentu banyak benau yang dah berubah..

    ReplyDelete
  3. wahhh, nak try pergi. macam best jekkkk!

    ReplyDelete
  4. penah sampai sekali jek sini

    hihihi

    boleh tahan cantik

    ReplyDelete
  5. iskk!!
    asik jalan je amy ni!!
    cemburu laa

    ReplyDelete
  6. sutera kasih--> mmg best sgt..mai la rmh amy yann..nati leh g sana..hihi..

    ReplyDelete
  7. relevan-->mmg banyak bena dah berubah..terengganu kini kan..hihi..

    ReplyDelete
  8. nursarah-->try la pegi..bawak family..chalet pun ada..rm60 je sari..

    ReplyDelete
  9. wanie--> pergi la lg sis..skrg ada chalet yg comel2..

    ReplyDelete
  10. mira--> amy duk kg kuala por la mira..dekat kg buloh batu bersurat tu..kenal?

    ReplyDelete
  11. Pegi air terjun ni memang best tapi takutkan kalau hari hujan??..bahaya..

    ReplyDelete
  12. waahh..

    bestnye mandi air terejun.. ♥

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar