Produk Terlaris..

May 25, 2010

~ Alhamdulillah~

Syukur Alhaldulillah..akhirnyer dapat jugak aku buat entry nie..syukur sangat semua dah settle..kenduri kahwin abg aku dah settle tp gambar xde lagi sb dlm kamera org len..huhu..lagi satu aku pun dh lepas temuduga spa hari nie..kalau korang nak tau ni kali ke 3 aku tebiuw spa tp xdapat2 lg...huhu..ada akak yg kat sebelah aku td kali ke 12 temuduga spa tp still xdapat2..nak wat camne belum ada rezeki lagi kan..tuk tebiuw kali ni pun aku tak berapa yakin dapat sb macam susah je..huhu..walauapapepun..syukur sangat2 semua dah settle..boleh aku rehat sepuas2nyer..

1 Orang Pengomen Tegar..:

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar