Produk Terlaris OGOS!!!!!

February 3, 2010

~Iwan Dangdut~

Selamat pg smua..hari ni aku ada opis lama aku..saje jupe kawan2..esok dh nk balik tganu..sbelum aku dtg opis td..aku singgah cafe iwan dangdut..korang kenal x iwan dangdut? ala yg famous dgn lagu memori daun pisang tu..sape yg minat dangdut mesti kenal sb beliau yg menaikkan artis2 dangdut malaysia nie..hehe..abg iwan ni bukak cafe kat kondo aku duduk dgn kawan2 aku dulu..nk singgah jap beli nasi lemak wat breakfast..mula2 tgk abg iwan ni xcam sb masa muda dulu hensem kurus tp skrg dh gemuk..hehe..maklumlah dh jadi tukang masak..tgh2 bungkus nasi pun smpat lagi nyanyi..hehe..kelakar abg iwan nie..yg xtahannyer nasi lemak abg iwan ni dibagi nama "Nasi Lemak Yg Sedang-Sedang"..smoga bisness abg iwan smakin berjaya..
Abg Iwan dolu2..

Abg Iwan sekarang..

Nasi Lemak yg Sedang2..

25 Orang Pengomen Tegar..:

  1. ahhaaa... boleh la amy blnje aki nti! hepi2!! hehehe...

    ReplyDelete
  2. Ramai penyanyi buka cafe sekarang ni..bagus2..menjana ekonomi negara dan menambah pendapatan..

    ReplyDelete
  3. owh dah bukak cafe ke iwan nih...dulu dia slalu lepak kat kedai dekat ngan rumah akak, hari2 nampak muka dia bertenggek kat kedai tuh..
    sedap tk nasi lomka tu :)

    ReplyDelete
  4. kak zarin--> dh bukak..kat sentul nie..bolehla dr xsedap langsung..bak kate abg iwan yg sedang2..hehe..dia masak lauk pauk hari2 mc ala ke jawa sikit..hhee

    ReplyDelete
  5. a'ahla...xcam plak bile dia dh berisi

    ReplyDelete
  6. nak bukak bisnes gak aaaa...

    bisnes ape yang mampu menjana pendapatan lumayan?

    Tempe! yessss...

    ReplyDelete
  7. tudi...dulu duk pemes nyanyi kat pentas skung jual nasi lemak sajor???
    x pew alsakan halal betul x...nasi lemak pon kerje gak..

    skranag ni banayk artis2 lame yg jadi macam ni kan...

    ReplyDelete
  8. Amy dah nak balin t'ganu ke??..abis nak ke kl lagi..??..

    Macam sedap jer nampak nasi lemak tu, ok ke??..

    ReplyDelete
  9. zura--> tula mula2 tgk xcam..tgk lama2 baru nmpak sama..

    ReplyDelete
  10. aujinz--> bagus idea tu..tempe goreng mkn dgn kicap pedas..best giler..

    ReplyDelete
  11. shaf--> dia msih lg pergi show2 tp tu tuk sampingan kut..hehe

    ReplyDelete
  12. hasni--> rasenyer? yg sedang2 saja..yg sedang2 saja..aku suka dia mak..aku syg dia mak..heehhe..teringat lak lagu iwan..

    ReplyDelete
  13. kak azmiezas--> yela akak..amy nk balik ganu..xtau la bile dtg kl lg..

    ns dia ok la..

    ReplyDelete
  14. suker dia dgn amelina dulu....yang sedang2 saja...hehe

    ReplyDelete
  15. tetiba lapar plak
    iayok
    mau masuk dpur dl ya

    ReplyDelete
  16. lain beliau dulu n skrg
    skrag nampak lagi cam alim ulama
    dedulu perghhh ~ gelek ...

    aki lu ske dangdut kan?
    agaggagagagga

    >>___<<

    ReplyDelete
  17. la,.
    ingtkan iwan tu ilng macam tu je.,
    tukg masak upenye,.

    suka betol lagi yg sedang2 saja

    ReplyDelete
  18. sambal pun sedang-sedang punya banyak...

    ReplyDelete
  19. makin ensem je iwan tu..huhu...
    nk sambal lebih!

    ReplyDelete
  20. (assalamualikum sorry menyampuk hehe)baru2 ni iwan ada nyanyi kat pesta rompin dy mmg alim ahh x gelek ngat pas tu x pgang2 pun org prmpn...huhu...nape x snap gmbr dy bebanyak? nak tgk gmbr dy ahh..hehe

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar