Wednesday, February 3, 2010

~Iwan Dangdut~

Selamat pg smua..hari ni aku ada opis lama aku..saje jupe kawan2..esok dh nk balik tganu..sbelum aku dtg opis td..aku singgah cafe iwan dangdut..korang kenal x iwan dangdut? ala yg famous dgn lagu memori daun pisang tu..sape yg minat dangdut mesti kenal sb beliau yg menaikkan artis2 dangdut malaysia nie..hehe..abg iwan ni bukak cafe kat kondo aku duduk dgn kawan2 aku dulu..nk singgah jap beli nasi lemak wat breakfast..mula2 tgk abg iwan ni xcam sb masa muda dulu hensem kurus tp skrg dh gemuk..hehe..maklumlah dh jadi tukang masak..tgh2 bungkus nasi pun smpat lagi nyanyi..hehe..kelakar abg iwan nie..yg xtahannyer nasi lemak abg iwan ni dibagi nama "Nasi Lemak Yg Sedang-Sedang"..smoga bisness abg iwan smakin berjaya..
Abg Iwan dolu2..

Abg Iwan sekarang..

Nasi Lemak yg Sedang2..

25 Orang Pengomen Tegar..:

¶A.K.I¶ said...

ahhaaa... boleh la amy blnje aki nti! hepi2!! hehehe...

~AmyLiana8886~ said...

bleh aki..hehhee

relevan said...

Ramai penyanyi buka cafe sekarang ni..bagus2..menjana ekonomi negara dan menambah pendapatan..

~AmyLiana8886~ said...

relevan--> betul tu kan..xyahla nk malu2..

zarin said...

owh dah bukak cafe ke iwan nih...dulu dia slalu lepak kat kedai dekat ngan rumah akak, hari2 nampak muka dia bertenggek kat kedai tuh..
sedap tk nasi lomka tu :)

~AmyLiana8886~ said...

kak zarin--> dh bukak..kat sentul nie..bolehla dr xsedap langsung..bak kate abg iwan yg sedang2..hehe..dia masak lauk pauk hari2 mc ala ke jawa sikit..hhee

Zura said...

a'ahla...xcam plak bile dia dh berisi

Aujinz said...

nak bukak bisnes gak aaaa...

bisnes ape yang mampu menjana pendapatan lumayan?

Tempe! yessss...

syaf said...

tudi...dulu duk pemes nyanyi kat pentas skung jual nasi lemak sajor???
x pew alsakan halal betul x...nasi lemak pon kerje gak..

skranag ni banayk artis2 lame yg jadi macam ni kan...

cik syazni said...

rase dia sedang2 ke sedap? hehe

Azmiezas said...

Amy dah nak balin t'ganu ke??..abis nak ke kl lagi..??..

Macam sedap jer nampak nasi lemak tu, ok ke??..

~AmyLiana8886~ said...

zura--> tula mula2 tgk xcam..tgk lama2 baru nmpak sama..

~AmyLiana8886~ said...

aujinz--> bagus idea tu..tempe goreng mkn dgn kicap pedas..best giler..

~AmyLiana8886~ said...

shaf--> dia msih lg pergi show2 tp tu tuk sampingan kut..hehe

~AmyLiana8886~ said...

hasni--> rasenyer? yg sedang2 saja..yg sedang2 saja..aku suka dia mak..aku syg dia mak..heehhe..teringat lak lagu iwan..

~AmyLiana8886~ said...

kak azmiezas--> yela akak..amy nk balik ganu..xtau la bile dtg kl lg..

ns dia ok la..

POSH76 said...

suker dia dgn amelina dulu....yang sedang2 saja...hehe

hasni said...

tetiba lapar plak
iayok
mau masuk dpur dl ya

Cik Afzan said...

nasi lemak tuh mmg sedang2

Frodo Baggins said...

lain beliau dulu n skrg
skrag nampak lagi cam alim ulama
dedulu perghhh ~ gelek ...

aki lu ske dangdut kan?
agaggagagagga

>>___<<

cikTi said...

la,.
ingtkan iwan tu ilng macam tu je.,
tukg masak upenye,.

suka betol lagi yg sedang2 saja

Si budak Aboi said...

aik dh bwat biznes jual nasi lemak ea!

avid gunner said...

sambal pun sedang-sedang punya banyak...

LuVidA^^ said...

makin ensem je iwan tu..huhu...
nk sambal lebih!

Aen celebration said...

(assalamualikum sorry menyampuk hehe)baru2 ni iwan ada nyanyi kat pesta rompin dy mmg alim ahh x gelek ngat pas tu x pgang2 pun org prmpn...huhu...nape x snap gmbr dy bebanyak? nak tgk gmbr dy ahh..hehe