Produk Terlaris Julai..

December 8, 2009

♥ aku waktu dolu2.. ♥

Hai monink smua..hrp sihat sentiasa..skrg ni hebohkan pasal kb mall runtuh..aku tau menda alah ni pun dr blog kawan2 n dr kawan2 opis aku nie..terkejut n takut gak la bile aku tgk u tube kejadian tu..tp bukan waktu kejadian u tube ni slpas kejadian..ni lah link shidah anta..KB Mall runtuh..kesian gak bile tgk budak pompuan yg bwk kete tu tp lg kesian pd si mati kan tp nk wat cmne kan ajal di tgn tuhan..mmg dh tertulis cma kte xtau bile di mane n mcm mane..ceewah..huhu..so..kte sama2lah sedekah Al-Fatihah pd si mati..

Berbalik pd tajuk..hehe..smalam aku duk simpan2 gmbar dlm lptop aku nie.then terjumpa la gmbar aku zaman kecik2 dulu..tergelak pun ada gak bile tgk gmbar2 zmn dulu ni..kepda ibu2 terutamanyer kak zarin..kak azmiezas..kak fizamior dn smua ibu2 bapak2 yg dh ada anak tu ambik gmbar anak byk2 ye nati bile diorg besa leh tgk gmbr diorg ms kecik..hehe..
p/s--> amacam sama tak muka aku dulu n skarang...hehe..

36 Orang Pengomen Tegar..:

  1. amy nmpk comel mase kecik..cute miut g2..hehehhe...tp besar pun lg cute..:)

    ReplyDelete
  2. Amy..>..muka amy akak tengok sama jer..cute sangat..n gambar yg last sekali tu seksi wehh...

    ReplyDelete
  3. comel la kamu.....hehehe..

    kb mall runtuh oh mai god..

    ReplyDelete
  4. imheppie--> kecik2 xpe seksi..hehe..dosa xdikira lgkan..hehe

    ReplyDelete
  5. azmiezas--> mmg muka dr kecik smpai besar xbrubah la kak..huhu..seksi ek..hehe

    ReplyDelete
  6. sama laheee...


    sampai sekarang CC malu nak tgk pic masa kecik.
    gila bedak muka macam tepung gomok.

    ReplyDelete
  7. sangat kiut dalam gambar tu
    nak jer cubit2 pipi
    haha~

    ReplyDelete
  8. hahaha chomelnya si budak amy nih...akak suka gambar yang skali tuh..seksi n gediks lak dok jeling boboy kat sebelah..kikiki

    ReplyDelete
  9. cc--> ala xpe la dr xde langsung gmabr kan..hhee

    ReplyDelete
  10. kak zarin--> yg tu mmg gedik sikit..boboy kat sblh tu spupu yg sblh lg abg..hehe..nasib besar xgedik kan..hhehe

    ReplyDelete
  11. alallal..come ngt 2..
    "..." berunsur kn eeii.. seksi...
    hahhahaha

    ReplyDelete
  12. shidah--> seksi masa kecik xpe jgn masa beso..hehehe

    ReplyDelete
  13. rumah aku pun ada tv tu dulu....hehehe

    ReplyDelete
  14. hahahahaahaahahahaha,.
    ya Allah kak amy.,
    cute nyaa kcik2 dlu,.
    gmba last pling kiut,.
    kiut3

    ReplyDelete
  15. hehhehehhehe gamba last paling comel :)

    ReplyDelete
  16. hihi sgt tembam mase kecik!chomel g2!!=]

    ReplyDelete
  17. comel k.amy hehehe...pp tu ttp menten hahaha...

    ReplyDelete

Salam 1 Malaysia..
Terima Kasih coz sudi komen blog amy..
Lain kali komen la lagi..hehe..

Iklan Berbayar