Produk Terlaris Julai..

December 8, 2009

♥ aku waktu dolu2.. ♥

Hai monink smua..hrp sihat sentiasa..skrg ni hebohkan pasal kb mall runtuh..aku tau menda alah ni pun dr blog kawan2 n dr kawan2 opis aku nie..terkejut n takut gak la bile aku tgk u tube kejadian tu..tp bukan waktu kejadian u tube ni slpas kejadian..ni lah link shidah anta..KB Mall runtuh..kesian gak bile tgk budak pompuan yg bwk kete tu tp lg kesian pd si mati kan tp nk wat cmne kan ajal di tgn tuhan..mmg dh tertulis cma kte xtau bile di mane n mcm mane..ceewah..huhu..so..kte sama2lah sedekah Al-Fatihah pd si mati..

Berbalik pd tajuk..hehe..smalam aku duk simpan2 gmbar dlm lptop aku nie.then terjumpa la gmbar aku zaman kecik2 dulu..tergelak pun ada gak bile tgk gmbar2 zmn dulu ni..kepda ibu2 terutamanyer kak zarin..kak azmiezas..kak fizamior dn smua ibu2 bapak2 yg dh ada anak tu ambik gmbar anak byk2 ye nati bile diorg besa leh tgk gmbr diorg ms kecik..hehe..
p/s--> amacam sama tak muka aku dulu n skarang...hehe..

Iklan Berbayar